Platform funkciók ERP funkciók Esettanulmányok Bevezetés Árak Kapcsolat Digitális munkaerő

Egyedi, nyitott platform

Enterprise funkciók, 4-6 hét alatt implementálva.
Nem dobozos szoftver - unique megoldás a cégedre szabva.

Szabad kapacitás: 2026 / Q1


Beépített AI megoldással. Nem ezért jó, de ez is jó benne!
Projekt kezelésben, feladat összefoglalókban, termék leírás generálásban segítő LLM integrációval.

Mire van szükséged?

Donkey platform működés közben

Minden egy helyen

Egészen más megközelítéssel, mint amit máshol láttál.

Integrációk (pl.: webáruház kezelés, levelezés, külső számlázó, tárhely, weblap irányítás), komplex folyamatok és teljesen egyedi megoldások.

Nincs kész étlap, de megmutatjuk az alapanyagokat, segítünk választani és együtt elkészítjük azt amire a cégednek és a dolgozóknak tényleg szüksége van!

Mobil és asztali használat

Gyors bevezetés, egyedi rendszerben

Olyan enterprise funkciókat kínálunk, amiket más cégek évek alatt vezetnek be, ráerőltetve az ügyfélre meglévő folyamataikat.

A mi megoldásunk rugalmas, és igazodik az igényekhez. Nem nektek kell alkalmazkodni, csak mondjátok el hogy lenne gyorsabb, hatékonyabb a munka!

Ha nem is napok, de hetek alatt átadjuk az új rendszert (akár 4-6 hét), oktatással, személyreszabással együtt.

Nem számlázó. Platform.

A teljes céged egy rendszerben: Készlet, beszerzés, értékesítés, pénzügy (deviza), CRM, projektek, webáruház, külső kapcsolatok, és mindez csak a jéghegy csúcsa.

Donkey platform

Egyedileg, az adott vállalkozásra szabva

Minden Donkey telepítés egyedi. Saját szerverrel, saját adatokkal, saját testreszabással. Nem egy dobozos szoftver, hanem egy személyre szabott megoldás. Nincsenek kötöttségek, nincsenek felesleges funkciók, tiszta ügyfélközpontú környezetet adunk!

Egyedi, komplex platform - nem mindenkinek való

A Donkey platform prémium megoldás. Azoknak építettük, akiknek:

Ez a feature lista jelent valamit


  • kényelmesen kezelünk 20-100 fős céget
  • komplex folyamatok irányítása egy központi felületen
  • B2B értékesítés támogatása, mobil eszközökön is
  • messze túl az Excel + Trello kombináción
  • nem bizonylatokban, hanem folyamatokban gondolkozunk
  • egy új platfrom befeketés a jövőbe - kiszámítható ROI

Nem nektek való, ha:


  • 2-3 fős mikrovállalkozásról beszélünk
  • "próbáljuk ki aztán meglátjuk" módban vagytok
  • csak egy olcsó számlázó programot kerestek
  • nincs kapacitás tanulásra/onboarding-ra
  • az Excel elég volt eddig is, mindek változtatni
  • ha nincsenek folyamatok, és nem is akarjátok hogy legyenek

3 élő ügyfél története

Kertészet, bánya, parfüm kereskedés - nézd meg hogyan változtatta meg Donkey a működésüket.

Esettanulmányok →

Jöhet a változás?

Előszerződéssel már most is belenézhettek a Donkey platformba. A korai csatlakozók nem csak hamarabb jutnak új rendszerhez, hanem további kedvezményes opciókat is lehívhatnak.

Bevezetési díj 3.000 - 10.000 EUR

egyedi UI design + modulok + folyamat tervezés + adat migráció + training

+

Havi előfizetés: 100 - 800 EUR / hó

korlátlan user + infrastruktúra + support + frissítések

Akkor most mi ez?

Ügyvitel? ERP? Számlázó? CRM? Webadmin? Áruház kezelő? Levelező? Készletkezelő?

Egyik sem, és egyben mindegyik. A platform adta rugalmasság révén a felsoroltakon túl is szinte minden megvalósítható. Egyedül a fantáziátok szab határt a lehetőségeknek.

Már kérdéseid vannak? Akkor Te vagy a mi emberünk!

Vedd fel velünk a kapcsolatot

Válaszolunk minden kérdésére és segítünk kiválasztani a legjobb megoldást vállalkozásod számára.